کافی نت پرستار

کافی نت پرستار وپرستاری وپزشکی

کافی نت پرستار

کافی نت پرستار وپرستاری وپزشکی

اموزش کامل امپول زنی بصورت تصویری

اموزش کامل امپول زنی بصورت تصویری

اموزش کامل امپول زنی بصورت تصویری حرفه ای شوید

دانلود - 3000 تومان

کلیپ دیدنی پیشگیری و درمان برخی از بیماری های رایج


کلیپ دیدنی پیشگیری و درمان برخی از بیماری های رایج

باور کنید مبلغش نسبت به ارزشش چیزی اصلا نیست.

دانلود - 3000 تومان

میلاد حضرت زینب برشما مبارک . سفید پوشان سبزقامت روزتان مبارک !

Untitled-1

بانوى بزرگ ایمان «زینب» در سال پنجم هجرى دیده به جهان گشود. او سومین فرزند ارجمند خاندان وحى و رسالت و دودمان پاک و بلندآوازه‏ى امامت بود. 

آنگاه که آن حضرت دیده به جهان گشود، نیاى گرانقدرش پیامبر بزرگوار اسلام، نام او را «زینب» نهاد. واژه‏ى مقدس و جانبخشى که از «زین» و «اب» شکل گرفته است و به مفهوم زینت و آراستگى پدر مى‏باشد. 

این بانوى بزرگ، هم داراى زندگى درخشان و تاریخ سرشار از فضایل انسانى و ارزشهاى اخلاقى است و هم همه‏ى مراحل زندگى الهام‏بخش و درس‏آموزش با حوادث اندوهبار و درد و رنج آمیخته بود. 

در بخش مهمى از عمرش به طول ربع قرن با فاجعه‏ى جانسوز رحلت نیاى گرانقدرش پیامبر و مام شایسته‏اش «فاطمه» و رخدادهاى سخت دیگرى، روبرو گردید. آنگاه با روزگار سختى روبرو شد که پدرش امیر مؤمنان خانه‏نشین گردید و آزادى و امنیت و همه‏ى امکانات از او سلب شد. 

سپس هجرت پدرش از مدینه به کوفه که مرکز حکومت پدرش گردید، پیش آمد و از پى آن اراده‏ى حکیمانه‏ى الهى او را با شهادت پدر- یعنى حادثه‏ى دردناک و فاجعه‏ى تکاندهنده‏اى که آسمانها را به لرزه درآورد- داغدار ساخت. به دنبال آن شاهد و ناظر جنگ ظالمانه‏اى بود که معاویه بر ضد برادرش، حضرت مجتبى علیه‏السلام و شیعیان او شعله‏ور ساخت و پس از آن هم با نقشه‏ى ابلیسى خویش آن حضرت را با سم خیانت به شهادت رسانید و سیطره‏ى استبدادى خویش را به ضرب زور و فریب و خیانت و تطمیع به جهان اسلام تحمیل کرد. پس از سالیانى چند ناگهان آن بانوى قهرمان با رخداد دیگرى که براستى بزرگترین فاجعه‏ى تاریخ بود، روبرو گردید. فاجعه‏ى تکان‏دهنده و خونبارى که داراى ابعاد گوناگون و مسیرى طولانى بود. اما شگفت اینجاست که این بانوى قهرمان در برابر این حوادث سخت و شکننده، قهرمانانه و نستوه، پایدارى ورزید و بى‏آنکه احساس شکست یا پریشانى نماید و یا اعصاب پولادین خویش را از دست بدهد و یا بر هوشمندى و آگاهى و درایت‏اش خدشه‏اى وارد آید، رسالت سترگ و پرشکوه خویش را از آغاز تا انجام به شایستگى انجام داد و پا به پاى انجام وظیفه و رساندن پیام، به مدینه بازگشت. 

پس از این پایدارى شگرف در راه حق و عدالت، استبداد حاکم او را تبعید ساخت و آن بانوى بزرگ را تبعید کرد. اما نام وی و راه وی همواره الهام بخش خداجویان و خادمان دین مبین و شریف اسلام است.

در تقویم رسمی کشور، این روز به پاس پایداری های آن بانوی مکرم به عنوان روز پرستار نام گذاری شده است. این روز را به همه پرستاران عزیز که نمونه صبر و پایداری در برابر مشقات و سختی های زندگی هستند تا آسایش را به دیگران هدیه دهند، تبریک عرض می نماییم.

چه بخوریم تا سالم باشیم

چه بخوریم تا سالم باشیم

چه بخوریم تا سالم باشیم

در این کتاب ارزشمند به موارد زیر پرداخته شده است :

چه باید خورد

چه باید آشامید

تمدد اعصاب

راهنمای ورزش

جلوگیری از سکته ها

درمانهای خانگی و طبیعی

هیدروکربورها

چربی ها

پروتئین ها

و...

میتوانید این فایل بسیار مفید را دانلود نمایید

دانلود - 2000 تومان